Kolektyvui
Komandai
ASAP Engagement (Advanced Solutions for Activating Passionate Engagement) – Išskirtiniai sprendimai, gražinantys energiją, įkvėpimą ir aistrą veikti.
Ši „The Passion Test for Business“ programa yra skirta visai organizacijai arba atskiroms darbuotojų grupėms, komandoms.
Kiekviena įmonė turi savo pradžios istoriją, kuri prasidėjo nuo idėjos. Buvo kažkas, kas „uždegė“, motyvavo, paskatino imtis veiklos. Gali būti, praėjus kuriam laikui, ši idėja pasimiršo, o gal ypatingo “kabliuko” pradėti šią veiklą netgi nebuvo. Tiesiog buvo tinkamas laikas ir vieta.
Taip, kaip kiekvienas žmogus turi savo unikalias dovanas ir tikslą gyvenime, taip ir kiekvienas verslas, kompanija kuria išskirtinę vertę savo klientui ir pasauliui, ko nekuria panašios kompanijos, nes verslas yra sukurtas ir vadovaujamas žmogaus, paremtas jo individualiomis vertybėmis. Šis unikalumas yra kompanijos sėkmės priežastis.
Šis metodas siūlo bet kokio dydžio kompanijoms galimybę išsigryninti savo unikalumą, misiją, vertybes apjungiant jas su savininko, vadovų ir darbuotojų vertybėmis. Duoda įrankį, padėsiantį greitai daryti sprendimus, pasirinkimus susijusius su įmonės veiklos augimu, vystymusi ir vertės kūrimu.
Įkvėpk savo komandą gyventi kompanijos vertybėmis, kurti išskirtinę organizacijos kultūrą. Padėk jiems iš naujo įprasminti savo veiklą, buvimą šioje kompanijoje.
Ši programa susideda iš trijų etapų ir trijų dienų:
Kiekvienas darbuotojas jaučiasi labiau įsipareigojęs ir artimas įmonei, kai kompanijos vertybės ir misija patampa asmeniška.
Pirmas etapas (pirma diena)
Su vadovais, komandų lyderiais:
- išsigryniname kompanijos unikalumą, išskirtinumą, jų veiklos „kodėl“, kuris reikalingas kuriant išskirtinę vertę savo klientams, darbuotojams, akcininkams;
- sukuriame neįkainojamą sprendimų priėmimo įrankį, kuris remiasi kompanijos vertybėmis, kiekvieno aistra, dėl ko jis yra šioje kompanijoje, tuo, kas padeda kompanijai išsiskirti rinkoje iš kitų.
Antras etapas (antra diena)
Su darbuotojų komanda (-omis):
- identifikuojame darbuotojų vertybes, kodėl jie dirba šioje kompanijoje;
- identifikuojame esmines asmenines vertybes;
- apjungiame kompanijos ir darbuotojų vertybes, viziją.
Ši diena yra nuostabi galimybė surinkti komandą kartu, pristatyti apie ką yra ši kompanija, jos vertybės, misija. Kiekvienas darbuotojas žino, kokią paslaugą kompaniją kuria, bet kas slypi už to? Ar yra kitų priežasčių, kodėl kompanija daro tai, ką daro? Šie atsakymai padeda darbuotojams indentifikuotis su kompanijos misija, jos vertybėmis.
Šią dieną darbuotojai taip pat turės galimybę atsakyti į klausimą, o kas mane šiame darbe „veža“? O kas man svarbu asmeniniame gyvenime? Tai padės darbuotojams atrasti vidinę motyvaciją ir savo „kodėl“ jie eina į darbą ir daro tai, ką daro. Arba naujai įprasmins savo veiklą.
Po šios dienos keičiasi darbuotojų įsipareigojimas įmonei, jos sprendimams, atsiranda „partnerystės“ jausmas, artumo kompanijai ir dirbantiems kartu. To rezultatas – produktyvus darbas, kuriantis dar didesnę vertę, kas ir generuoja įmonei pelną.
Trečias etapas (trečia diena)
Su vadovais, komandų lyderiais:
- sukuriame įrankius, padėsiančius pamatuoti, įvertinti kompanijos progresą puoselėjant vertybes;
- sukuriame kompanijos viziją;
- sukuriame kultūrinį veiksmų planą, remiantis kompanijos vertybėmis, su terminais ir atsakomybėmis.
Ši diena yra svarbiausia viso proceso dalis, atsakanti į klausimą: o ką mes darysime su visa šia informacija, kurią gavome? Sukursime sistemą, vadinamą kultūrinių veiksmų planu, kuri padės toliau savarankiškai dirbti ir siekti kompanijos tikslų, remiantis kompanijos misija ir vertybėmis.
Sprendimų priėmimas kompanijos kasdieninėje veikloje vyks labai greitai remiantis kompanijos vertybėmis.
Kodėl verta padovanoti sau ir savo komandai šią programą?
- Su „The Passion Test for Business“ yra kuriama įmonėje kultūra. Organizacijos kultūra yra tai, kas daro pokytį, daro kompaniją išskirtine.
- Įmonė, kurios veikla yra pagrįsta tikromis vertybėmis, tuo, kas iš tiesų kiekvieną dirbantį „veža“, yra vieta, kur kiekvienas nori dirbti.
- Darbuotojai, kurie jaučiasi motyvuoti, energingi ir laimingi, tą žinutę transliuoja ir savo klientams, tiekėjams bei partneriams.
- Motyvuotas darbuotojas yra produktyvus darbuotojas, kuriantis įmonėje vertę savo asmeniniu indėliu.
- Kompanijos ir darbuotojų vertybių apsijungimas kuria galingą komandą, dirbančią kartu išvien ir harmoningai. To pasekmė – puiki atmosfera darbe, augantis įmonės produktyvumas ir pelnas, žmonių kūrybiškumas, bendradarbiavimas komandoje, atvirumas pokyčiams reikalingiems įmonės vystymuisi.
- Kultūrinis veiksmų planas, skirtas veiklos gerinimui, duoda daug aiškumo, ko imtis, ką daryti, iki kada padaryti ir kas už visa tai bus atsakingas.
- Įgyjamas neįkainojamas įrankis padedantis greitai priiminėti sprendimus kompanijos veikloje.
Mokymai yra smagūs ir naudingi kiekvienam darbuotojui asmeniškai. Todėl tai gali būti priimta kaip didelė asmeninė dovana.